"Καταγγελία για ένα κατάστημα Πλαίσιο"

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010


Τελικά μονό με καταγγελίες θα βαδίζει σωστά αυτή η χώρα...
Αφορμή στάθηκε η διαδικασία πρόσληψης πωλητών, στα καταστήματα υπολογιστών, κινητής τηλεφωνιας κτλπ. Πλαισιο, στην οποία δυστυχώς βρέθηκα πρόσφατα να είμαι θύμα.
Αναζητώντας λοιπόν δουλειά έστειλα και ένα βιογραφικό για θέση πωλητή στα καταστήματα Πλαισιο...


Η απάντηση ήταν άμεση και η πρώτη συνέντευξη έγινε και ήταν πολύ θετική। Μετά απο २ μέρες με καλούν στο τηλέφωνο λέγοντας μου οτι πέρασα στην επόμενη διαδικασία που είναι ενα 8ωρο "αξιολόγησης" στο κατάστημα της εταιρίας στο The Mall, τα αποτελέσματα του οποίου θα σταλούν στα κεντρικά και θα κριθεί αν θα συνεχίσεις στο επόμενο βήμα πρόσληψης।
Πάω λοίπον στις 11 το πρωί της επόμενης μέρας και μαζί μου περνάνε αποτη διαδικασία άλλα 3 άτομα। Δεν είχαν ενημερώσει κανέναν σχετικά με το τι θα κάναμε 8 ώρες εκει οποτε υποθέσαμε οτι θα μας δείξουν τον τρόπο δουλειάς, τους τομείς τουκαταστήματος κτλπ και με κάποιο τρόπο θα μας αξιολογήσουν।

Καναμε ολοι μας ενα τραγικό λάθος!!!

Μετά απο τα χαιρω πολύ κτλπ ο διυθυντής του καταστήματος κύριος Μ.(δεν αναφέρω πλήρες όνομα για ευνόητους λόγους) μας στέλνει στα πόστα μας.
Τυχαία πηγαίνω στους υπολογιστές. Όπου με βάζει για τις επόμενες ώρες να καθαρίζω με Αζαξ και πανιά, σε ενα κατάστημα το οποίο είναι σε λειτουργία, όλες τις οθόνες των υπολογιστών, ολα τα Laptops, τα τραπέζια στα οποία ηταν τοποθετημένα ολα τα παραπάνω. Καθώς και να μεταφέρω πράγματα πελατών στο παρκινγκ του καταστήματος.
Με αυτά και με εκείνα περνάει το 8ωρο οπου κανένας υπέυθυνος ουτε ο διευθυντης, μας εχει δώσει την παραμικρή σημασία. Συγκεκριμένα συνέχως τον έπαιρνε το μάτι μου να κάθεται με τον υποδιευθυντη σε ενα υπολογιστη με 2 πωλήτριες και να χαζογελάνε!! Στο τέλος λοιπον μας λέει οτι εχουν ήδη σταλέι στα κεντρικά γραφεία οι συστάσεις και η "αξιολόγηση" και ότι σε καμία περίπτωση δεν αποφασίζει αυτός το αποτέλεσμα, και οτι θα μας ενημερώσουν τηλεφωνικά απο τα κεντρικά είτε μας πάρουν τελικά είτε όχι...

Το τηλεφώνημα δεν μου έγινε ποτέ. Αλλα επειδή σε αυτή τη χώρα πλέον πρέπει να είσαι υποψιασμένος. Κάνω μια έρευνα μέσω γνωστών κτλπ και φτάνω να μιλησω με ατομο απο τα κεντρικα γραφεία του Πλαισίου που μου λέει οτι εχεις κοπεί ήδη απο τον Διευθυντή του καταστήματος στο Mall...!!!

Και ρωτάω τώρα τους υπεύθυνους εκεί στην εταιρία Πλαίσιο...


  • Το 8ωρο "αξιολογησης" λοιπόν είναι ένα απλήρωτο 8ωρο καθαρίσμου και χαμαλίκια του καταστήματος?
  • Πως βγήκαν συμπεράσματα και στάλθηκαν συστάσεις απο τον κύριο Μ. για τον αν πρέπει να προχώρησω η οχι ενω για 8 ωρες δεν μου έδινε κανεις σημασία αν έστω καθαρίζω καλα!!!?? Ούτε καν ο ίδιος ο Διευθυντης του καταστηματος ο οποίος τελικά και με έκοψε...
  • Πως κρίθηκε λοιπόν η ικανότητα μου ως πωλητής? Απο το καθάρισμα και τις αγγαρείες??
Ετσι προσλαμβανετε προσωπικο εσείς?

Έτσι για να ξέρετε πλεόν όλοι εσείς που ενδιαφέρεστε, πως γίνονται οι διαδικασίες πρόσληψης πωλητών στα εν λόγω καταστήματα!

troktiko.blogspot.gr

5 σχόλια:

  1. Vladimir Fnts είπε...

    ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ!ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΗ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 8ΩΡΟ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ...

  2. SIX STRINGS είπε...

    Φίλε μου αύριο θα πάω σε κατάστημα του Πλαισίου για αξιολόγηση αλλά μου είπαν για 4 ώρες.

    Να απογοητεύομαι από τώρα;

  3. Unknown είπε...

    εγω αυριο εχω συνεντευξη και με αυτα που βλεπω φρικαρω και μονο....!!

  4. Ανώνυμος είπε...

    περασα κι εγω από την εν λόγω αξιολόγηση... είναι στο χέρι του καθένα να δειξει τι και αν αξιζει για μια θεση... εγω προσωπικα μετα από λίγο καθαρισμα άρχισα να πουλάω κανονικότατα και τελικα με πήρανε... δουλευα για 2 χρόνια... η ερώτηση μου όμως είναι άλλη... πόσο σίγουροι είστε οτι θέλετε να δουλέψετε εκεί μέσα????? η χειρότερη εργασιακή εμπειρία της ζωής μου ever!!!!!

  5. Unknown είπε...

    Αύριο θα πάω για συνέντευξη θα ήθελα να φτάσω στο σημείο να μου πουν να καθαρίσω κάτι και θα γίνει της πουτ@ν@$. Ευχαριστώ των δημιουργό που μπήκε στο κόπο να κάνει αυτή την καταγγελία.

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου..