Μιλώντας στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, ο κ. Ρέππας υπογραμμίζει για τον ΟΣΕ, τα χρέη του οποίου φτάνουν τα 10 δισ. Ευρώ: «Απαιτείται μια εξυγιαντική τομή που θα περιλαμβάνει τη νέα σύγχρονη δομή των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ με την εμπλοκή και ιδιωτών επενδυτών στο λειτουργικό τμήμα και επίσης νέα δρομολογιακή και τιμολογιακή πολιτική με συμφωνημένη κρατική επιδότηση ως ένα ύψος. Ακόμη είναι αυτονόητο ότι απαιτούνται αλλαγές στην πολιτική προσωπικού και προσδιορισμός του εύλογου λειτουργικού κόστους ώστε να διατηρήσουμε σε λειτουργία τον ΟΣΕ. Είμαστε αντίθετοι στις απολύσεις και δίνουμε μάχη γι' αυτό».
Παράλληλα, περιγράφει τα σχέδια της κυβέρνησης για ένα νέο μητροπολιτικό φορέα αστικών συγκοινωνιών:
«Το σχέδιο αυτό βασίζεται στους εξής πυλώνες: δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιών, προσδιορισμός εύλογου λειτουργικού κόστος, επανασχεδιασμός συγκοινωνιακού έργου και αναδιάρθρωση φορέων με σαφείς διεταιρικές σχέσεις μεταξύ τους και με το κράτος, πολιτική επιδοτήσεων στο ανεκτό ποσοστό που προσιδιάζει στον κοινωνικό ρόλο των αστικών συγκοινωνιών.Δεν μπορεί οι συγκοινωνιακοί φορείς να λειτουργούν χωρίς αξιολόγηση και έλεγχο, ούτε να δανείζονται αλόγιστα χωρίς αντίστοιχη παροχή υπηρεσιών».
Ο κ. Ρέππας εμμέσως διαφωνεί με τον ανασχηματισμό, σημειώνοντας ότι «στην παρούσα φάση ώθηση προσφέρουν οι μεταρρυθμίσεις».
Παραδέχεται τέλος ότι έγιναν λάθη, κάνοντας λόγο για «την υπέρμετρη προσήλωση της κυβέρνησης σε διαδικασίες και προσπάθειες συνεννόησης», ενώ σημειώνει ότι «η επιστράτευση είναι το έσχατο μέσο μιας Πολιτείας. Δεν είναι για καθημερινή χρήση» .
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου..