Με τα «μούτρα» έπεσε στη δουλειά ο … «Κωστίκας», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της Θεσσαλονίκης, ο οποίος έχει βάλει ως πρώτο στόχο τον σταθμό της Ανάληψης.
Μηχανικοί και εργάτες έθεσαν ξανά σε λειτουργία, ύστερα από 9 μήνες διακοπής, το γιγαντιαίο μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων, το οποίο σκάβει περίπου 10 μέτρα ημερησίως.
Μηχανικοί και εργάτες έθεσαν ξανά σε λειτουργία, ύστερα από 9 μήνες διακοπής, το γιγαντιαίο μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων, το οποίο σκάβει περίπου 10 μέτρα ημερησίως.
Ο 87 μέτρων μετροπόντικας, ο οποίος δουλεύει με εξισορρόπηση εδαφικής πίεσης, δηλαδή σκάβει και χτίζει παράλληλα δουλεύει 30 μέτρα κάτω από τη γη.
Ήδη, έχει σκάψει από το Νέο σιδηροδρομικό σταθμό έως το σιντριβάνι, απόσταση περίπου 3 χιλιομέτρων, διανοίγοντας δύο σήραγγες. Η γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, θα έχει συνολικό μήκος 9,6 χιλιομέτρων, 13 σταθμούς και θα είναι διπλής κατεύθυνσης.
«Ο μετροπόντικας θα σκάβει συνεχώς πλέον, με πρώτο στόχο την Ανάληψη και τον σταθμό Πατρικίου, Σόλωνος με Μαρτίου», δήλωσε ο διευθυντής του έργου, Γιώργος Κωνσταντινίδης.
Στην Ανάληψη, πάντως, το πρόβλημα που προέκυψε με την κατασκευή του σταθμού, φαίνεται να βρίσκει λύση με την αναπροσαρμογή της μελέτης. Συγκεκριμένα, ο σταθμός χωροθετήθηκε στην οδό Δελφών, μεταξύ της Μάρκου Μπότσαρη και της Πέτρου Συνδίκα, στο ύψος του Νοσοκομείου Αφροδισίων και Δερματικών Νόσων Θεσσαλονίκης, όπου όμως το σημείο είναι εξαιρετικά στενό.
«Σε λίγες μέρες θα υπογραφεί πρωτόκολλο παράδοσης χώρου από το νοσοκομείο Αφροδισίων προκειμένου να κλείσουμε την είσοδο του νοσοκομείου από την οδό Δελφών και να ξεκινήσουν οι εργασίες. Ο κόσμος θα εξυπηρετείται από την άλλη είσοδο, στην οδό Χαλκιδικής», ανέφερε ο κ. Κωνσταντινίδης.
Ο μετροπόντικας, που άρχισε να σκάβει από το πρωί, θα περάσει υπογείως του Παπάφειου Ορφανοτροφείου χωρίς να έχουν προηγουμένως γίνει οι υποδομές για την κατασκευή σταθμού μετά την εμπλοκή, που έχει δημιουργηθεί.
Ειδικότερα, το ΣτΕ έχει εκδώσει προσωρινή διαταγή αναστολής κοπής των 12 δέντρων μετά την προσφυγή που κατέθεσε η διοίκηση του Παπάφειου, στην οποία προεδρεύει ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ζητώντας την ακύρωση των υπουργικών αποφάσεων περί αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Η προσφυγή αναμένεται να εκδικαστεί στις 22 Νοεμβρίου.
«Εντατικοποιούνται οι ρυθμοί κατασκευής στους σταθμούς Ευκλείδη και Φλέμινγκ με την τοποθέτηση δεύτερης βάρδιας», λέει ο κ. Κωνσταντινίδης προσθέτοντας ότι γίνονται εργασίες σε όλους τους σταθμούς εκτός από τη Βούλγαρη και τη Νέα Ελβετία, όπου ακόμα δεν έχουν γίνει οι απαλλοτριώσεις.
«Όσον αφορά τους σταθμούς Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας και Συντριβανίου, είναι δεσμευμένοι από την αρχαιολογική υπηρεσία για έρευνες», καταλήγει.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου..