Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ίβκοβιτς. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ίβκοβιτς. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Ίβκοβιτς: «Όλα άρχισαν με την αποβολή μου»...

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010 0 σχόλια

Μερίδιο ευθύνης για τα επεισόδια μεταξύ παικτών στον αγώνα της Ελλάδας με τη Σερβία επέρριψε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς στον διαιτητή, Χρήστο Χριστοδούλου, ο οποίος τον απέβαλε με δύο τεχνικές ποινές.

Μιλώντας στους συμπατριώτες του κατά την επιστροφή των «πλάβι» στο Βελιγράδι, είπε: «Ο διαιτητής συνεχώς προειδοποιούσε τους παίκτες μας. Ο Πάουνιτς τιμωρήθηκε με μία τεχνική ποινή, διαμαρτυρήθηκα και δέχτηκα μία τεχνική ποινή κι εγώ. Του είπα πως θα πρέπει να ντρέπεται, μου έδωσε και δεύτερη τεχνική ποινή και φεύγοντας από το γήπεδο του είπα ότι κατάφερε να χαλάσει όλο το παιχνίδι.