Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ασφαλιστικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ασφαλιστικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Η ΝΔ ψηφίζει "όχι" στο ασφαλιστικό επί της αρχής

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010 0 σχόλια

« Η Νέα Δημοκρατία θα ψηφίσει "όχι" επί της αρχής, στο Ασφαλιστικό Νομοσχέδιο» ανέφερε  ο εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Π. Παναγιωτόπουλος σε σημερινές του δηλώσεις, αλλά πρόσθεσε ότι  θα στηρίξει ορισμένα άρθρα του Ασφαλιστικού, που η αξιωματική αντιπολίτευση θεωρεί  ότι κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. «Ψηφίζουμε "όχι" επί της αρχής, γιατί η κυβέρνηση, ενώ υποβάλλει σε αιματηρές θυσίες τον Ελληνικό Λαό, δεν δημιουργεί ένα σύστημα κοινωνικής ασφάλισης που είναι βιώσιμο. Πρόκειται, δηλαδή, για θυσίες χωρίς αντίκρισμα» συμπλήρωσε ο κ.  Παναγιωτόπουλος,.

Ε.Ε. - ΔΝΤ: «Οχι» σε αλλαγές στο συνταξιοδοτικό

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010 0 σχόλια


Έχουμε ιερή υποχρέωση να διαπραγματευτούμε ό,τι είναι εκτός μνημονίου (με την τρόικα), υπογράμμισε ο υπουργός Εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.