« Η Νέα Δημοκρατία θα ψηφίσει "όχι" επί της αρχής, στο Ασφαλιστικό Νομοσχέδιο» ανέφερε ο εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Π. Παναγιωτόπουλος σε σημερινές του δηλώσεις, αλλά πρόσθεσε ότι θα στηρίξει ορισμένα άρθρα του Ασφαλιστικού, που η αξιωματική αντιπολίτευση θεωρεί ότι κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. «Ψηφίζουμε "όχι" επί της αρχής, γιατί η κυβέρνηση, ενώ υποβάλλει σε αιματηρές θυσίες τον Ελληνικό Λαό, δεν δημιουργεί ένα σύστημα κοινωνικής ασφάλισης που είναι βιώσιμο. Πρόκειται, δηλαδή, για θυσίες χωρίς αντίκρισμα» συμπλήρωσε ο κ. Παναγιωτόπουλος,.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ασφαλιστικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ασφαλιστικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Ε.Ε. - ΔΝΤ: «Οχι» σε αλλαγές στο συνταξιοδοτικό
Έχουμε ιερή υποχρέωση να διαπραγματευτούμε ό,τι είναι εκτός μνημονίου (με την τρόικα), υπογράμμισε ο υπουργός Εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
margin-top:10px


