Έναν νέο και πρωτότυπο τρόπο διαμαρτυρίας έχουν επιλέξει ορισμένοι πολίτες για να διαμαρτυρηθούν για τις υψηλές τιμές στα super market αλλά και για τη συνεχή αύξηση των τιμών.... Γεμίζουν τα καρότσια τους με πράγματα από τα super market και τα παρατάνε στα ταμεία.....δηλώνοντας πως δεν έχουν χρήματα για να τα αγοράσουν!!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ταμείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ταμείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
margin-top:10px

